NJADE

NJADE
my beauty yellow rose

Sabtu, 1 Mei 2010

hati aku


hati aku
sedih,
perasaan aku,
terlali kecewa,
makin aku fikir
makin terasa sakit hatiku ini
kenpa,
walau aku cuba buang jauh persaan ni,
makin dekat die datang
walau aku tahu hatinya sudah tiada untuk ku,
tapi aku tetap menunggu cinta die,
walu aku tau cintanya tidak setulus cinta ku,
cintaku tetap padanya,
aku bagi semua padanya,
jiwa aku, perasaan aku, dan impian aku padanya
tapi dia tetap makin jauh dari aku,
kenpa hati aku betul2 lembut pada rayuan mu,
kenpa aku sayang padanya
kenapa aku cinta padanya,
kenapa aku selalu mencintai lelaki yang salah
lelaki yang hanya mempergunakan diriku untuk dirinya sahaja,
salahkah aku memberi cinta yang setulusnya pada mu,
salahkah aku?
kenpa dirimu tidak melihat cintaku ini,
aku betul kecewa,
sayang, tidak cukup kah kasih sayangku padamu,
tidak sampaikah cintaku pada hatimu,

Tuhan,
kemna aku harus bawa hatiku
kemanaharus menangis,
aku tak bisa mempamerkan perasaan ku pada orang lain,
haruskah aku menangis dalam kegelapan,
haruskah aku
terus sendirian meniti hari-hari berlalu,
sendirian, sepi tnpa bicara......................

1 ulasan: